A. Warhol

i Allmänt,

I Ö(rnskölds)vik har man i sommar en utställning med 62 av Andy Warhols tavlor (originalen) och några av hans filmer. Jag har aldrig varit något konstfreak, men efter att ha läst Nutida konst under våren så har ett litet intresse väckts och jag har beslutat att familjen ska dit. Man får inte ta med sig kameran in så det kul om det fanns en t-shirt som sa något i stil med "Jag var på en Andy Warhol-utställning, och det enda jag fick med mig var denna t-shirt". Jag är riktigt entusiastisk och kan knappt vänta på att vi ska åka dit, haha! :)

"The Prints of Andy Warhol: From A to B and Back Again"

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-07-09 22:15:24

Annars kan du ju alltid göra en egen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela