Tisdag

i Allmänt,

Efter att ha lyssnat på en klasskamrat som berättat om allt nytt i det senaste expantionspaketet till Sims 3, Drömjobb, bestämde jag mig för att ägna dagen och kvällen till att spela just Sims 3 och innan jag kom in genom dörren hade jag redan tänkt ut hur jag skulle fixa mina arkitekturiska önskemål i spelet. Men jag hinner inte mer än in genom dörren då jag får ett sms som meddelar att den bok jag har lagt undan på Bokia har kommit, så jag kastar mig upp på cykeln och cyklar in till stan, hämtar boken och cyklar hem igen. Planerarna har ändrats och jag kommer att äta bullar och läsa istället!


Boken jag hämtade var den fjärde boken i Twilight-serien, i pocketformat. Jag har faktiskt längtat lite efter den, man vill ju veta vad som händer (!), och kunde förstås ha gått till biblioteket och lånat boken eller köpt mig den inbundna boken, men jag är mer en pocket-tjej då jag oftast ligger ner och läser, vilket gör en pocket mindre tegelstensaktig som en tjock inbunden bok faktiskt blir -en tegelsten.

När jag ändå var på Bokia passade jag på att köpa mig ett redigt bokmärke (sist jag läste en bok, vilket var alldeles nyss, hade jag ett Gina Tricot-kvitto..). Visst var det sött?

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2010-06-08 16:25:40

riktigt gulligt bokmärke!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela