Positivitet

i Allmänt,

Idag ger vi tummen upp för:

- Solen som varit framme på en klarblå himmel i två (eller är det tre?) dagar i rad nu. Att våren kommer kl 00:00 inatt (källa: Aftonbladet) låter ju inte heller helt fel!

- Träning. Jag bokade in mig på ett Dance mix-pass idag. Han som skulle hålla i det hade dock skadat någon muskel så vi fick en ersättare som håller på med Funk'n dance så därför blev det ett sådant pass. Det var svårt, precis lagomt jobbigt och kul, så därför blir det dubbla pass imorgon; ett med styrka och ett till Funk'n dance. Det känns riktigt skönt att komma igång med träningen och jag ska prova på en massa olika saker. Idag köpte jag mig en ny vattenflarra, någon som vågar gissa vilken färg den är? (*hrm*gulsåklart*hrm*)

- Fyra dagars helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela