Sjukling

i Allmänt,

Ligger i en renbäddad säng, under täcke och filt och önskar att jag vore hemma i Nyland. Jag är trött, jag har ont i huvudet, jag snörvlar och nyser och bränner mig nästan när jag tar på min hud. Jag tycker lite synd om mig själv och det är ingen här som frågar om jag inte ska ta en äcklig brustablett som ska ta mig ur förkylningen, erbjuder mig en kopp te med honung eller glass.. Nackdelen med att bo ensam, att pyssla om sig själv när man är/börjar bli sjuk är inte så lätt och det tröstar inte heller.



Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-03-23 22:42:07

Usch din stackare! Hoppas du kryar på dig snart. Firar du påsk i Nyland? Kram J

Postat av: momma

Publicerad 2010-03-24 17:52:52

stackars liten jag önskar att jag vore där

hoppas att du är lite bättre varma kramar momma

Postat av: mamma

Publicerad 2010-03-24 19:36:17

Krya på dig! Vi ska ta god hand om dig på lovet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela