Sjutton eller sex?

i Allmänt,

De flesta av de ämnen som vi håller på med just nu är rätt trista och att ha tre (3) timmar estetisk verksamhet i veckan är verkligen skönt, man får kladda av sig och vara kreativ på skoltid. Toppen ju?! Vi håller nu på med ett lite krångligt projekt som jag inte tänker ge mig in på att förklara (som jag sagt tidigare; jag har aldrig och kommer aldrig få något pris för att jag förklarar bra), men vi ska göra en karaktär med en story, typ. Vi får göra hur vi vill, rita för hand, göra något i datorn. Vilka fler sätt finns? Jo, mitt sätt; att göra en figur i papier mache. Förra lektionen gjorde jag ett skelett och idag fick jag kladda på med tapetklister. Behöver jag säga att jag kände mig som en sexåring?

Jag vet att det bara ser ut som klumpar men jag har nyss börjat och är långt ifrån klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela