Dubbelt arbete

i Allmänt,

Igår satt jag i ett flertal timmar vid datorn och jobbade med det sista projektet vi har i Miljöanpassad arkitektur. Det är en lärare på skolan som har flyttat och hon vill ha en garderob och en säng med huvudgavel samt förvaring under som ska passa till hennes sovrum och då ska vi arkitekt-ettor få ge henne förslag och idéer. Att leta upp material och räkna ut den totala kostnaden ingår också i uppgiften. Så igår satt jag och ritade mitt förslag, ett förslag på sängen med gavlar och förvaring, det gick riktigt bra och jag kom en bra bit på vägen. Med tanke på att på deadline är nästa fredag så hade det endast återstått några enkla saker att göra under veckan som var kvar, vilket skulle ha gjort att jag inte behövt stressa. MEN, när jag öppnar mappen på mitt USB så ser det ut såhär:


Rena rama grekiskan och ingenting som går att öppna, och vad resulterar det i? Jo, stress och dubbel jobb.. Hela eftermiddagen kommer gå åt till att rita om modellerna, leta upp materialen, räkna ut hur mycket som behövs och räkna ut konstnaderna. BLÄ! Det var inte det projekt jag tänkt arbeta med idag..

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-06-01 22:57:26

Hej!

Tänkte bara säga att jag följer din blogg.. jag mailade dig för ett bra tag sen.

Om betyg och sånt, för du läser arkitekt i Halmstad va? :)

Jag kom i alla fall in på skolan och har fixat en lägenhet och sånt inför sommaren!

Hoppas allt är bra så kanske vi ses till hösten! :)

(Riktigt bra/snygg blogg)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela