EXPO @ LBS

i Allmänt,

 

Imorgon är det onsdag och sedan är det helg. Härligt? Hm.. Ja! Att det också är en väldigt lugn dag imorgon gör inte så mycket heller. Först ska det skrivas nationella prov i matte, del 1, i 90 minuter. Sedan är dagen slut, nästan. Som ni ser på bilden ovan så annordnar LBS Sommarexpo imorgon och då ska jag vara där en stund (min insats består av en "tavla" och en modell -den ni sett bilder på som jag gjorde till handikapp-projektet). Dock stannar jag från matteprovets slut och jobbar fram till Expots start och stannar ytterligare ett tag efter det, vilket gör att det kommer blir en rätt lång dag. MEN sedan har jag ju en långhelg att vila upp mig på :)

 

Jag har precis varit och tränat och ska ta och slänga om sängkläder i sängen, dammsuga lite, kasta mig i duschen och sedan ner i sängen. Måste vara pigg och kry imorgon när provet ska skrivas!

Over and out!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela