Homework

i Allmänt,

Som ni vet är stormen här, alltså inte utomhus utan i skolan, det är inte en sak utan flera! Jag sitter nu och försöker göra klar en sak men det går liksom inte, det är så mycket annat som lockar, andra skoluppgifter (!?), bloggar, photoshop, tv:n, garderoben som behöver en rensning, till och med dammsugaren lockar mer än att få ordning på denhär rapporten och powerpoint presentationen om Isaac Newton..

Men imorgon är det iallafall helg och jag ska få vara ledig! Mamma kommer nämligen hit och vi ska ha en mor och dotter helg, vilket betyder att jag tyvärr måste låta skolböckerna vila. Hur ska jag överleva? Nej, men det ska bli roligt att få mamma på besök, vi har lite planer smidda!

Nu ska jag göra klart något, powerpointen känns lättast att få ordning på.

Over and out!

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2010-11-11 22:56:59

fiin bild! Du klarar det. Köp typ frukt eller godis eller nåt som får dig att peppa till lite mer!

Postat av: emmali

Publicerad 2010-11-12 15:29:27

Sv: Haha, nämen tack sötänta! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela