Elevambassadör

i Allmänt,

Idag har jag varit på besök i Kungsbacka, en stad jag aldrig varit i förut. Jag var där tillsammans med några elever från skolan, vår SYV och skolvärdinna och andra elever, SYVar och rektorer från andra LBS skolor. Vi elever är alla elevambassadörer och ska representera skolan, informera och hjälpa de som ska söka till gymnasiet till vinter och idag var vi på en träff och fick information om vad det är som gäller. 9:30 - 15:00. Marknadsföring, GY11, ny betygsskala, mässor, öppet hus, bota nervositet tips och en hel del skratt. Det har varit en mycket rolig och givande dag, jag har fått lära mig mer om LBS och jag har fått lära känna nya människor. Men nu är jag helt slut i huvudet och jag har längtat sedan klockan fem idag att få inta sängläge tillsammans med en chipspåse framför tv:n. Så det är precis vad jag ska göra nu, idol börjar om en kvart va?



Kommentarer

Postat av: mamma o pappa

Publicerad 2010-10-16 19:06:49

Lycka till med uppdraget!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela