Nytt!

i Allmänt,

 


Så var det en ny vecka igen. Och på tal om nytt  så jag jag några nyheter att presentera. Först något jag kom på häromdagen som visade sig vara en riktigt snilleblixt, nämligen torgvantar! Jag är en av alla de som fryser om händer och/eller fötter för jämnan, värst är det när man sitter framför datorn. Och att ha vantar på sig (fast samtidigt inte) och kunna smattra på tangenterna utan att frysa är helt underbart. En femtiolapp på H&M är det helt klart värt för att slippa frysa.

En annan nyhet är min hårfärg, förra veckan tonade jag det mörkare, mycket mörkare! Jag måste säga att jag inte riktigt trivs i denna färg, men en nyans ljusare skulle vara perfekt. Dock är det skönt med lite förändring!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-10-14 13:29:54

Jag förstår att du behöver torgvantarna när du sitter vid datorn, man blir ju iskall! Fina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela