Expedit

i Allmänt,

Jag slängde in en liten blänkare om att jag införskaffat något nytt till mitt rum och nu får ni se vad det är, nämligen en EXPEDIT från vårt älskade IKEA! I tisdags blev det ett spontant besök till Väla, Helsingborg, och IKEA och med mig hem följde denna bjässe (kartongen med alla delar vägde 36kg) som jag suktat efter bra länge. Så ut gick min förra IKEA-bokhylla (som ni kan skymta här) och in kom denna. Det visade sig vara ett ypperligt bra val, alla saker fick plats och mitt rum känns mycket större. Tummen upp!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-02 01:05:44

vissa lite nya bilder, på alla delar av rummet? :D

Postat av: mamma

Publicerad 2010-10-03 09:09:48

De blev ju jättefint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela