Jag vill inte

i Allmänt,

Det är söndag och klockan har passerat tolv. Min tanke var att jag skulle ägna dagen och att plugga matte och läsa på inför historieprovet jag har i veckan. Men jag kan inte, jag vill inte! Jag vill klä mig i mysiga höstkläder och sticka ut och fotografera, jag har hur många idéer som helst i huvudet. Jag vill sitta och redigera bilder, jag vill, jag vill, jag vill. Jag har nog med självdisciplin för att inte gå ut genom dörren men inte tillräckligt för att göra det jag ska, alltså plugga, utan istället springer jag runt med kameran i mitt rum istället..

Men jag ska försöka plugga, om jag börjar med det som är minst hemskt så kanske det går lättare? Vi får se.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-09-26 15:18:30

Ut och njut av höstvädret! Du hinner säkert båda delarna, det känns alltid bättre och lättare om man får blanda sin uppgifter, det som man verkligen vill och det man måste!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela