Lisbeth Dahl

i Allmänt,

Ni har varit i mitt fönster tidigare och fått se mina fåglar och inspirationsord. Nu är vi tillbaka i mitt fönster, på fönsterbrädan dock, och jag tänkte visa er en goding som jag fick med mig hem efter den härliga dagen i Köpenhamn i somras. Det är en såndär fin, gammal parfymflaska som man ibland skymtar på film eller reklam. Den kommer från Lisbeth Dahl som är ett danskt märke, och de säljer massvis med underbart fina saker! Jag vet inte hur länge eller hur många varv jag gick runt i butiken innan jag tillslut bestämde mig för parfymflaskan.


Ja, flaskan är tom. Man köper den så och får fylla på den själv, men jag vet inte vad jag vill ha för doft i den så den får stå tom, dock lika fin ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela