Make Me Up

i Allmänt,

Förra helgen sa jag att ni skulle hålla utkik efter vad jag skulle uppdatera om denna helg eftersom att jag igår "var ute på äventyr". I julklapp fick jag bland annat ett presentkort på en privat sminkkurs hos Make Up Store som jag nyttjade igår. I 50 minuter fick jag tips och trix och blev sminkad. Eftersom att jag inte går så supersminkad till vardags så blev det inget extret utan en lite finare make-up båstående av en neutral bas, lätt rosiga kinder, sotade ögon och ljust färgade läppar.







Kursen kostar 495kr och innan man går hem får man välja produkter som man använt upp till den summan, alltså kurs och produkter för det priset. Det var verkligen en toppenbra present och som jag kan rekommendera till er som inte riktigt vet vad ni ska ge till er syster, flickvän eller mamma när hon fyller år eller i julklapp. Jag kommer absolut önska mig detta fler gånger!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-02-17 16:22:20

Härligt! :)

Hur kan det företaget gå runt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela