Måndag

i Allmänt,

Jag har just ätit upp sista biten av min, budget-pizza? Pizza. En liten specialare som jag plockade fram receptet i bakhuvudet, sist jag bakade pizza på tortillabröd var för några somrar sedan tillsammans med pappa under år "mat-vecka" (vi gjorde ny spännande mat på recept vi aldrig tidigare gjort varje dag under en vecka). Jag kommer dock inte ihåg vad vi hade på då, men idag blev det baby-spenat, skinka, tomater, mozzarella toppat med lite pizzakryddor, mums!

När jag skulle till att äta blev det dock lite jobbigare, det var knappt jag orkade lyfta gaffeln till munnen. Har varit på gymmet idag, och ni vet vad det betyder vid det här laget; Go heavy or go home. En timme och tio minuter, biceps, axlar och mage. Jag invigde också mina nya träningsskor, ett par Reebok Studio Blast Low II Black. Otroligt sköna, sitter kvar på foten (mina förra glappade när jag gjorde utfall.. Det var storlek 38, tror jag, på dem + en inläggssula, mina nya har storlek 35,5!) och är väldigt nätta och lätta, love them!

Nu ska jag rensa upp efter bombnedslaget och sedan ta tag i veckans enda to-do.
Over and out!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-02-01 10:44:54

Det var en underbar vaecka, ny god mat varje dag!

Lycka till i dina nya skor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela