Studiedag

i Allmänt,

Japp, idag har jag varit ledig och det har varit attans så skönt! Till att börja med så tog jag mig en sovmorgon och åt sedan amerikanska pannkakor (stod och stekte ett berg av pannkakor igår så att detta skulle vara möjligt) med lite glass och hallon till frukost, mums! Sedan pallrade jag iväg till trafikskolan och pluggade lite körkortsteori. Efter att ha suttit och gjort klar två faser så gick jag in till stan en sväng.

Vid fyra gick jag till gymmet, köpte mig ett gymkort och körde ett arm- och benpass. Jag känner redan nu att det har tagit, tro hur mycket det kommer kännas imorgon? Väldigt mycket, men det enda det kan botas med är ännu mer träning vilket det såklart ska bli. Nu snurrar "Go heavy or go home" i mitt huvud igen. Imorgon ska jag också köra bil, på halkbanan! Det känns lite läskigt, men det är också lite spännande. Alla som gjort det tycker ju att det är jättekul, vi får helt enkelt se om jag avviker från mönstret, jag återkommer om det.

Nu ska jag krypa ner under täcket och plugga lite naturkunskap, evolutionslära.
Over and out!

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2011-01-18 21:14:37

Jag kan intyga att halkbanan är riktigt rolig att göra, det är liksom meningen att du ska misslyckas så att du får testa på hur det känns att göra en sladd t.ex.! hihi :D

Postat av: Cornelia

Publicerad 2011-01-19 19:14:26

Sv; Jag vet, jag såg ju :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela