Terminstart

i Allmänt,



Idag drog vårterminen igång. Först en lugn start med film på de två första lektionerna och sedan tog dagen en dramatisk vändning när jag upptäckte att min hemtenta om den amerikanska-, franska- och industriella revolutionen var borta från usb-minnet! Fy och fasa, inte alls roligt då den nästan var färdigskriven, 7 datorskrivna sidor, och det hela ska lämnas in på fredag. Inte alls kul, så därför tröstade jag mig med lite shopping efter skolan, det blev en söt top från H&M, några armband och ett par ringar, så nu känns det lite bättre iallafall.

På bilden ovan ser ni lite av nyss nämnda armband, mina Urbanears som jag fick i julklapp, ett halsband med ett fickur som jag gjorde själv för någon dag sedan samt den personliga almanacka som jag vann i höstas. Den låg i brevlådan när jag kom tillbaka till lägenheten i torsdags vilket var kul, att hitta något där som är adresserat till sig själv är alltid roligt. Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med den, den är mindre än den jag hade tidigare och när jag beställde almanackan så kunde man lägga in personliga datum, så därför valde jag att lägga in ett par födelsedagar, det känns lite cool att de finns printade i den med ballonger framför namnet samt ålder på den som fyller år, hihi.

Nu ska jag kolla igenom anteckningar inför morgondagens prov och sedan börja skriva om min tenta.
Over and out!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-01-11 16:31:34

Vilken otur!!! Den finns inte sparad på någon annan dator gissar jag. Det är min största skräck. Att jag ska sitta och jobba med något hemma och sedan är det borta när jag ska ha det på jobbet. Hoppas det löser sig på bästa sätt för dig. Stor kram.

Postat av: mamma

Publicerad 2011-01-11 20:01:07

Så´n himla otur, du var ju nästan klar.Hoppas de ordnar sig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela