14 februari

i Allmänt,

Happy Valentine's Day!


Alla hjärtans dag är det idag om någon har missat detta. Jag har bakat cookie-pops (alltså kaka på pinne, se ovan) till mina kära klasskamrater och har hittills haft en väldigt trevlig dag med modellbygge och filminspelning. Senare idag kommer min love hit och vi kör på en stående favorit; hemmagjorda hamburgare (med friskobröd såklart!) och sedan blir det bio.

Visst, en väldigt kommersiell dag och man ska väll visa sin kärlek till nära och kära hela tiden men är det inte mysigt att ha en dag fylld med rosor, hjärtan och kramar? Jag tycker det och har dagen till ära på mig en röd klänning.

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-15 07:54:59

Du är för himla snäll och omtänksam! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela