Why?

i Allmänt,

Sedan jag fick mitt eget acc på wow så har en kompis haft tillgång till mitt nick och pass, och därför kunnat hjälpa mig med en massa saker, bla. lvla. Det tog för mig mindre än en månad att bli 60 med hans hjälp, utan den hjälpande handen hade jag aldrig blivit det, utan antagligen varit otroligt nöjd över min prestation om jag kommit till 20. Iaf, vi har alltså varit två om mina inloggningsuppgifter, men sedan blev vi tre då en annan snäll själ kollade vad som var "fel" med mig (vet inte om ni kommer ihåg det, men jag hade stora problem med att döda mobs som var 2-3 lvlar under mig) och då fick även han ta del av mitt nick och pass för att själv kunna logga in, se vad problemet var och "laga" mig.

Sen jag blev 60 har jag dock skött allt själv, men så härom dagen så sa brorsan att jag hade varit inloggad fast jag inte var hemma. Kollade med min kära vän nr. 1, och han hade loggat in och kollat hur de gått för mig. Men så kollar jag runt bland mina saker och upptäcker att det fattas 200G (alltså pengar) och att jag fått en nyckel som jag inte haft tidigare. Så jag pratar med vän nr. 1 men han har ingen aning om vad som hänt. Han berättar också att hans acc blivit scammat (om jag fattat det rätt så innebär det att någon har tagit över accountet och bytt lösenord så accets rättmätige ägare inte kan logga in på det), och sedan pratar jag med min kära vän nr. 2 och blir då tillsagd att byta mitt lösenord, eftersom att någon antagligen har scammat mitt med, men inte bytt ut lösenordet.

Suck, fattar inte varför folk vill förstöra för, så himla idiotiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela