LBS -utsidan

i Bilder,

Är inte säker på om jag utlovat bilder på skolan, men här kommer iallafall tre stycken. För att komma hit behöver man bara gå ut ur huset jag bor i, ut genom grinden och vända sig åt vänster. Går man jäkligt långsamt tar det fem minuter. Cyklar man (eller ja, man kan i stort sett rulla) tar det ungefär två minuter.


Nu ska jag äta en mannafrutti sedan ska jag fortsätta utforska staden. Första målet är den stora sportanläggningen som ligger strax utanför kärnan i stan. Tror det var ungefär 4km dit. Om ni vill se bilder på något så är det bara att säga till! Bilder på rummet kommer inom kort, så de behöver ni inte säga, men är de något annat ni är nyfikna på att se? :)

Kommentarer

Postat av: Amina.

Publicerad 2009-08-23 12:14:11

Hur känns det att bo så långt borta från familjen? (:

Har du kommit in i lagning av mat och allt sånt? kan du inte bara berätta lite hur det känns, är så nyfiken (A) Jag hoppas i alla fall att du trivs och har det super bra där :)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-23 13:34:38

tyckt till på mitt senaste inlägg är du supergullig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela