Me gusta!

i Allmänt,

Bland det första jag såg här i Halmstad var deras stora bibliotek som ligger beläget vid Nissan och då tänkte jag såklart att jag ville ta mig dit någon dag och bara sitta med näsan i en bok några timmar. Tänkt och gjort, har varit där några gånger och älskar verkligen den biblan. Så stort och rogivande. Det är ljust och ja, en väldigt stor skillnad från det man är van där hemma! Jag har inte gått igenom hylla för hylla vad dom har för utbud, men jag kan inte tänka mig annat än att det är väldigt bra. Det finns en stor barnavdelning, ett flertal datorer att låna, trevlig och bemötande personal. När jag satt där så hörde jag en äldre man (som jobbade där) som frågade om han fick guida runt ett äldre par. Service! 
I anslutning till biblioteket finns också ett café med gott fika (dom serverar också lunch, men kan inte säga om det är gott eller inte. Kan dock inte tänka mig att det skulle smaka illa). Kan verkligen inte se något negativt med denna bibla och jag kommer säkerligen tillbringa många timmar där.


Vågar ni er på att gissa vilken bok jag läser just nu?

Kommentarer

Postat av: Emelie.

Publicerad 2009-08-29 18:27:53

Kan de vara När jag hör din röst? ^^

Postat av: NATHALIE

Publicerad 2009-08-29 19:07:58

Sv; Låter som ett unerbart bibliotek! :) haru tagit bilderna själv?

Postat av: kamilla

Publicerad 2009-08-29 22:47:13

nice blogg!

Postat av: NATHALIE

Publicerad 2009-08-30 18:43:01

Sv; Aha, bilderna var sueprfina :)

Postat av: NATHALIE

Publicerad 2009-08-30 18:43:12

superfina*

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-30 19:59:59

Snygg blogg ! :)

Postat av: NATHALIE

Publicerad 2009-08-30 20:59:40

Sv; Varsegod!



Åhh, vad bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela