Tantigt? Töntigt? Tufft? Tycker om!

i Bilder,

Jag hade utlovat bilder, en hel del bilder är jag rädd, så det är bäst att jag börjar någonstans. Den någonstans får då bli min fina cykel. Inte den nyaste, sportigaste eller orostigaste, men jag tycker verkligen om den ändå. Precis en sån som jag ville ha. Idag tappade jag dock bort nycklarna när jag var nere på stranden och fick då lite smått panik och jag letade i sanden säkert i en halvtimma. Sedan när jag går tillbaka till den så ligger dom i gräset bredvid, puh! Och ännu lite senare när jag cyklar hem så är jag bara centimetrar från att köra in i en lyktstolpe. Haha, det är inte lätt. Men nu har jag iallafall fått kläm på att bromsa vilket jag hade svårt med i början.

Tusen tack Lena (pappas kusins fru) för denna dyrgrip! :)
(Cykelkorgen jag har är löstagbar, och jag vågar inte ha den på när jag är på stan ifall någon 
bara skulle ta den medans jag går omkring i affärerna, och jag vill ju inte gärna bli av med den)

Kommentarer

Postat av: vive

Publicerad 2009-08-22 22:49:18

Jajamensan! :D

Postat av: CLOETTA

Publicerad 2009-08-23 04:26:49

kommentera dethär inlägget: http://cloettas.blogg.se/2009/august/vinn-fyra-biobiljetter-latt.html

och tävla om FYRA BIOBILJETTER!

detta kan du bara inte missa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela