3 januari 2009

i Livet i norrland,

nu när alla bilder, all musik och alla dokument är sparade är totalrensningen av dator nära. jag känner på mig att den är välbehövlig. det tar hundra år att öppna program, och det är ofta dom inte svarar. skärme har också fått sig en knäpp, och är verkligen knäpp. pga detta vet jag inte hur det blir med inlägg den närmaste framtiden. men de lär vi väll märka ;)

idag städas julen undan, skönt. jag vet inte varför, men jag blir ganska snabbt less på julen. det är mysigt att förbereda, köpa julklappar och hela baletten. men när juldagarna är över så räcker det för min del. hade inte så många juliga saker framme på mitt rum - en liten tomte och en vas med julgranskulor och glitter-, så det ganska fort att få undan de.

just nu visar termometern att det är -17,6 ute. vilket betyder att jag håller mig inomhus idag. har en liten foto-idé som jag ska försöka genomföra. annars tror jag att det blir en lugn dag. känner mig lite illamående, men jag hoppas det går över.
ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela