Lördag

i Allmänt,

god morgon!

sitter nu och blickar ut över det totala kaost som råder i mitt lilla rum. en rejäl storstädning vore nog på sin plats. men jag känner mig inte på något städhumör, men ibland måste man göra saker man inte vill göra. men innan jag tar mig an detta projekt ska jag nog klä på mig och uträtta mina ärenden Kramfors, och så kanske jag letar fram dammtrasan och snabeldraken när jag kommer hem igen. fast jag skulle ju kunna skjuta upp det en dag till, jag menar. jag har ju bott i detta bombnedslag i nästan en hel vecka, så jag ska nog kunna stå ut en dag till.

borde kanske ta en titt på vad som händer i skolan också, för på måndag är det ju dax igen vare sig man vill eller inte. och bara för att vi har haft lov så har ju -tyvär- inte alla prov och inlämningsuppgifter gått upp i rök -otur.
nej, nu måste jag lägga på ett kol för nu är mamma och pappa klara. hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela