Slut på lov

i Allmänt,

så var första dagen avklarad, bara 5 veckor och 4 dagar kvar till nästa ledighet. ingenting hade förändrats sen vi gick på lov och allt rullade på som vanligt. fick veta att vi har engelskanationella på fredag. läskigt, engelska är inte precis mitt ämne. håller tummarna på att det går min väg den här gången!

så, vad har jag för planer inför kvällen. jo först ska jag göra bort lite skola, alltså plugga på no:n och skriva lite so. sedan tänkte jag faktsikt spela lite Sims 2. installerade de igår och skapade mig en familj, men inget mer. så idag blir det till att återuppväcka lite fusk (ajjabajja! men vissa klarar man sig inte utan) och försöka finna expansionspaketet natt liv. kan för mitt liv inte förstå vart de är. man skulle ju kunna tycka att de borde vara med dom andra spelen, men icke sa nicke. jaja, får som sagt leta.
tänkte inte göra så mycket mer idag, klockan nio är det ju 2½ men som vanligt, därefter My name is Earl och om vi har tur så blir det också Scrubs. ska hjälpa mamma med maten, skriver kanske lite senare. hej så länge!

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-03-09 17:12:41

sv: <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela