Träningsformer

i Allmänt,

Och här ligger jag och snörvlar och funderar på om jag ska fylla på tekoppen.. vore gott med något varmt för halsen. Men ett glas iskallt vatten skulle svalka bra. Haha, valet och kvalet. Men jag gör mer än bara funderar på vilken dryck jag vill ha, jag tittar också på vilka klasser SATS håller i. Vill så gärna komma igång och träna och de vore kul att återuppta BodyCombat-träningen (typ det jag tränade hemma i , hur länge var det, två år?). Men varför inte testa något nytt? SatsDance låter kul. Aerobic skulle kanske vara något? DanceAerobic? Yoga? Ja, de finns en hel del kurser/klasser som skulle vara roliga att prova på.. Fast kanske ett vanligt, hederligt gymkort skulle vara minst lika kul? Lyfta lite vikter och springa på löpband. Eller simkort? Är ju så skönt att simma.. Gah, utbudet här är för stort! Haha. Men först och främst ska jag nog sikta på att bli frisk. Det låter rätt bra. Första steget är sömn, så därför ska jag nog stänga ner nu.
Over and out!

Kommentarer

Postat av: NATHALIE

Publicerad 2009-09-23 16:34:22

Sv; vsg! :)



Har du det fortfarande bra där nere? :)

Postat av: mamma

Publicerad 2009-09-26 09:59:16

Det låter ju kul allt det där utom styrketräningen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela