Dagens event:

i Allmänt,

bowling con en familia.

Idag, på sportlovets sista dag, tog vi oss ännu mer norr över i snöyran till Sollefteå för att kika på stan och sedan bowla i två timmar. Bowling är en sport som jag tycker är väldigt rolig och jag är faktiskt inte allt för dålig på det heller men trots det så fick jag mig en hård kamp och fick se mig slagen av min pappa, som tyvärr sopade mattan med oss alla. Att tillägga; han fyller år på tisdag.

Imorgon ska jag leta mig nedåt mot Halmstad igen och på måndag börjar skolan igen med en jäkla fart; ett prov i nutida konst nämnda dag samt en "mini-lektion" om verb på svenskan och sedan inlämning av ett ekonomiprojekt i slutet av veckan. Tur att sommarlovet kommer närmare och närmare för varje dag som går!

MEN, först och främst ska jag ta mig dit (till Halmstad). Dock har jag en känsla av att jag kommer bli strandsatt i huvudstaden, vilket iochförsig inte vore helt galet men.. Ja, ändå. Men lovet är inte helt slut än för nu ska jag ägna någon timma åt Sims 3!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela