Fullt upp

i Allmänt,

Hajdi!

Klockan har passerat 21:00, för en timme sedan kom jag hem från den sista teorikursen. Det känns skönt att det är bortgjort nu så jag kan bocka av det. Nu ligger jag i sängen och skriver på en artikel om Vampyrer, sängläge är dock inte så smart för jag tror att jag kommer somna vilken minut som helst! Jag är riktigt trött, jag var på äventyr i helgen vilket gjorde att det blev lite mindre sömn än vanligt och i kombination med en heldag i skolan, läxläsning och två timmars teorikurs tycker jag nästan att jag förtjänar att sova nu. Men så funkar det tyvärr inte, jag har alldeles för mycket som måste göras. Suck.

Här får ni en liten teaser på vad jag gjorde i helgen, jag berättar vad senare, när jag får tid.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-30 20:27:50

Du är en kämpe! Några veckor till, sedan kommer ett mycket välförtjänt jullov!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela