3:e januari

i Allmänt,

Idag är det mjukiskläder: . Jag ska tillbringa dagen i soffan och plugga, som så många andra. Stressen om skolan börjar sakta smyga sig tillbaka, så mycket som ska göras. Just nu håller jag på med en ganska massiv hemtenta som handlar om upplysningen, Amerikanska revolutionen, Franska revolutionen och den industriella revolutionen. Lite drygt sex dataskrivna sidor klara, men fortfarande fem frågor to go.

Jag går också i väntans tider, idag ska nämligen två expansionspaket, Drömjobb och Kvällsnöjen, till Sims 3 dimpa ner i brevlådan! De skulle ha kommit förra veckan, men såklart så gjorde dem inte det. Röda dagar och snöproblem är inte kul när man beställt saker.

Nu ska jag fortsätta med min tenta, har ju inte så mycket kvar nu. Kanske, om jag har tur, så blir jag klar idag och det vore ju för himla härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela