Snart är det fredagsmys

i Allmänt,

Puh! Dunsade just ner i sängen efter en lång dag. Upp tidigt för att räkna matte 8:10, sedan fortsätta med fysik, äta lite lunch och fortsätta på hemtentan som jag berättade om i förra inlägget. När jag nästan var klar var jag tvungen att sticka iväg till körskolan och ha en lektion, när den var färdig tog jag mig en paus och fyndade lite på stan. Pausen var över vid halv fem då jag gick hem, lämnade av mig lite saker, bytte kläder och lastade på mig nya grejor och gick sedan till skolan för att vara där och "jobba" på öppet hus och jag kom nyss hem. Jag är riktigt trött och skulle kunna somna, men det går inte. Hemtentan är inte klar än och den måste vara klar innan jag går och lägger mig, jag hoppas det går snabbt att skriva det sista för jag är i behov av sömn, tur att det är helg imorgon (dock efter en lång dag till, först är det riskettan mellan 9:30-13:00 och sedan en mysig tre-timmarslektion i 3D-teknik)! Mina planer är att ligga i sängen och titta på säsong 6 av One Tree Hill och endast röra mig när jag måste byta skivor, visst låter det toppen?!

Nu, over and out!

Kommentarer

Postat av: emmali

Publicerad 2011-01-18 17:08:15

Sv: Hmm.. jag vet inte riktigt om jag kan kalla dedär för inspiration! Inte min smak iallafall ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela