En trappa ned

i Bilder,

Det tog lite tid, men nu är rummet redo för en guidad tur! 



Fotnot 1. Ett äpple om dagen håller doktorn borta från magen, därav äpplena på bordet som inte ligger där bara för utsmyckning. Just nu äter jag gröna äpplen på brinnande livet, mums!

Fotnot 2. I mitt överkast finns det så otroligt mycket kärlek som de bara kan finnas. Det är min söta lilla farmor som har sytt det för hand!

Fotnot 3. Jag hoppas verkligen inte ni tror att jag håller sån här ordning och reda annars, detta var endast för att ni skulle få se hur jag bor och inte få se hur det ser ut när en orkan dragit förbi. Det har ni ju förresten redan gjort, fast då i mitt rum där hemma..


Fotnot 4. Väggarna är rätt tomma, måste hitta något att pryda dom med. Har sett en rätt cool anslagstavla på Lagerhaus.. Tror jag cyklar in till centrum en sväng imorgon och kikar lite närmare på den ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela