14:e maj

i Allmänt,

Ush, fy och blä! Är riktigt aptrött i både kroppen och skallen. Först 3h dans, varav hälften i klackar, och sedan lika många timmar i sal ett på kulturskolan där vi repade inför konserten som äger rum på måndag. Känner för att lägga mig på sängen och sova en timma men de har jag verkligen inte tid med, måste skriva klart jämförelsedelen på i- och u-lands arbetet. Varför i hela friden var jag såå lat och sparade de till sista dagen?! Otroligt korkat. Blir nog en sen kväll även idag.

Kom på härom dagen att jag ska springa Vår ruset i Sundsvall den andra juni, så därför måste jag kanske ge mig ut och springa lite? Har inte blivit mycket av den varan då jag tycker det är otroligt tråkigt och jag har kört mer styrka och balans när jag tränat. Men jag vill ju så gärna slå tiden jag hade förra året, så vad har jag för val? Inget alls, så imorgon efter skolan tänkte jag knyta på mig joggingskorna, köra igång en perfekt playlist och bara springa. Låter faktiskt rätt skönt nu när jag säger (skriver) de. Dock så har jag ju bad på morgonen och då brukar ju kroppen bli sådär lagomt slö efteråt men jaja.

Nej hörrni, jag har inte alls tid med att skriva ett långt blogginlägg som jag var sugen på, utan måste ta tag i so:n.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela