Dagens syssla

i Allmänt,


I några dagar har jag varit sugen på att baka bullar, så idag gjorde jag det. Har aldrig gjort det själv förut om man bortser från hemkunskapslektionerna. Men jag måste säga att det gick otroligt lätt. Inga misslyckaden utan allt gick toppen, degen jäste till oanade storlekar och dom blev sedan perfekt gräddade. Det är så härligt när det går bra! :) Nu ska jag ta mig en bulle (kanske två.. tre?) och lägga mig på min nybäddade säng och läsa. Vågar ni på er att gissa vad jag läser nu?




PS. Den är filmatiserad. Boken som jag läser alltså.
Haha, nu kanske det blev för lätt?

Kommentarer

Postat av: emmali

Publicerad 2009-09-12 19:58:32

Twilight kanske? ^^

Postat av: emmali

Publicerad 2009-09-13 09:26:39

Ps. I love you? :p haha, vet inte om den finns på film men xD

Postat av: Emelie.

Publicerad 2009-09-13 11:29:47

Hmm, har du påbörjat sista boken ''så länge vi båda andas'' eller håller du på och läser ''ljudet av ditt hjärta'' ? :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-13 16:45:22

aha! PS. I love you :)

Postat av: mamma

Publicerad 2009-09-14 07:41:41

Vilka fina bullar, hoppas ni fick ett härligt kvällsfika!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela