Nationella prov

i Allmänt,

Så drog hela härvan med nationella prov igång igen, suck. All denna uppståndelse kring dessa prov skapar bara mer stress och press. För ca en halvtimme sedan lämnade jag in en uppsats i NP Engelska A. Jag hade starkt fått för mig att tiden var 180 minuter men hade ingen störe koll på vad vi skulle göra, men när vi kom in i aulan och såg att det var åttio minuter som gällde och när vi fick se uppgiften så andades jag ut, det hela var inte allt för överjävligt. Jag är så lättad! Nu sitter några musikelever och spelar gitarr och sjunger ute i "uppehållsrummet" och jag tyckte mig höra något om inställd engelskalektion i eftermiddag (har 3h engelska på onsdageftermiddagar..)! Vilket gör att det återstår en mattelektion av denna dag. Helt plötsligt känns denna grå, otroligt trista dag som en härlig dag :)

Kommentarer

Postat av: momma

Publicerad 2010-04-28 17:46:29

du skulle ha haft tvärflöjten med dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela