Vår ruset

i Allmänt,

Dags för antagligen det sista tecknet för att våren är här, nämligen Vår ruset. Jag har sprungit dessa fem kilometer tre år tidigare och i år blir det mitt fjärde. Förra året sprang jag helt otränad och jag följer den trenden i år med. Eller jag är ju tränad men absolut inte för att springa, min kondition ligger på noll men det är just det som är min drivkraft. Jag hatar att springa, det är verkligen urtrist men jag springer ändå Vår ruset för att bevisa att jag kan bara jag vill och att jag klarar av det - det är ju bara fem kilometer en gång om året... Nu på tisdag gäller det, jag har plockat fram mina joggingskocker, hämtat min nummerlapp och fått mig en tröja (den rosa på bilden), jag känner mig redo!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-04-29 20:27:57

Du är en kämpe! Lycka till!

Postat av: Cecilia Ohlsson

Publicerad 2010-04-29 22:21:54

Duktig du är! Lycka till :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela