I rymden finns inga känslor

i Allmänt,

Imorgon har den svenska filmen "I rymden finns inga känslor" premiär. Igår fick jag höra av min pappa att en vi känner är med i filmen och att man även har filmat hemma i lilla Nyland, precis utanför där min mormor och morfar bor! Detta gör att jag är väldigt sugen på att boka mig en biljett och gå och titta på den imorgon, ett perfekt slut på en vecka fylld med skola och förkylningar, eller hur?


Bilden är en länk till filmens trailer. På bilden ser ni också Nyland!

Kommentarer

Postat av: momma

Publicerad 2010-09-04 21:30:39

hoppas att du får biljett vi såg när dom filmade hähär utanför

Postat av: mamma

Publicerad 2010-09-10 19:06:56

Hoppas du vinner biljetterna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela