6 december

i Allmänt,

Det är en spänning inom LBS Halmstads väggar som går att ta på. Det är nämligen så att det är krig, studentkommittén på skolan anordnar tävlingar och lekar under studentårets gång och nu är det kram-killer. Det går ut på att alla treor har fått en lapp med en namn på, den personen skall man eliminera genom att krama den personen, och när man gjort det får man den personens lapp och det blir ens nya offer. Dock så måste man ha en tomteluva på sig under själva kram-momentet och lektionssalar är fristäder.

Det startade igår klockan 12 och som tur för mig och min klass så slutade vi redan vid halv elva, så vi var säkra fram tills imorse. Alla går omkring och kastar blickar mot varandra, håller koll på var tomteluvor befinner sig, rusar från klassrum till klassrum och bildar mänskliga murar.

Det är spännande att se hur länge jag överlever, men jag har iallafall lyckats "döda" mitt första offer.
Mohahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela