19 oktober

i Allmänt,

Det är inte bara ett just nu, skolan tar upp oerhört mycket tid men idag så tog jag en ledig eftermiddag (nej, jag tog inte ledigt utan dagen slutade redan vid elva) där jag och ett gäng tjejer testade balklänningar, i alla färger i olika modeller. Jag har såklart kikat lite på klänningar tidigare och vet vad jag är sugen på men det var nyttigt att få testa olika modeller och färger för att få en känsla för vad man passar i. Dock gjorde det inte valet lättare. Men det var bara prövning nummer ett och vi har redan bestämt var vi ska nästa gång!

När jag kom hem väntade goda nyheter i mail-boxen, goda nyheter som jag inom en snar framtid kommer att dela med mig av men tills dess tycker jag att ni kan besöka cldesigns.blogg.se och svara på en enkel fråga som ni hittar till höger, högst upp i menyn.

Nu ska jag jobba vidare med de goda nyheterna, vi hörs när vi hörs. Vilket kan vara snart, tänkte visa lite bilder från min London-visit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela