Regn hos mig

i Allmänt,

Hejsan, det är lilla fröken halsfluss här!

Happ, det var ett tag sedan. Tiden flyger fram som vanligt. Här kommer en liten summering om vad som hänt:
- Jag har börjat trean, om jag räknat rätt är jag inne på tredje veckan nu. I slutet av förra veckan provade vi studenthattar och idag var den första studenttävlingen.
- Jag har bokat en resa till London och beger mig dit om tretton dagar (!).
- Jag har startat UF-företag med en klasskamrat (info om detta kommer nog senare).
- Jag har idag hämtat ut ett recept med penicillin för att råda bot på halsfluss. Yes, nu var det dags igen. Förra hösten var jag sjuk i detta till och från i ungefär tre månader, undra hur länge jag är sjuk denna gång? Kommer halsmandeln/halsmandlarna ryka? Vadslagning någon?

Ja, det var nog allt skulle jag tro. Det har varit tråkigt väder, regn mest varje dag. Hmm, och jag har hört rykten om att det ska bli en riktigt vargavinter här nere i söder. Antar att det inte finns dåligt väder, utan bara dåliga kläder.. Nu ska jag äta lite glass och påbörja en uppsats som engelska på ämnet sociala nätverk.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-09-13 09:44:31

Vilken rivstart! Vilken besvärlig halsmandel du har, krya på dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela