31 mars

i Allmänt,

Idag inledde jag mitt påsklov med högskoleprovet. Jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig eftersom att det var min första skrivning och att jag har fått höra att man ofta brukar skriva två gånger, så lite nervös var jag allt då jag letade efter rätt hus och sal på Halmstad högskola. 5*55 minuter plus raster och lunch sprang snabbt förbi och den nervositet jag kände innan försvann helt och ersattes istället för en rädsla av att titta på klockan under skrivningarna, för om jag gjorde det skulle tiden gå ännu snabbare. Jag har iallafall rättat mitt prov och ja, jag är inte nöjd. Därför får vi se vad som händer till hösten -om det blir en skrivning nummer två eller om jag redan hamnat där jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela