Utmaningen

i Allmänt,


Jag fick respons angående skrivande av både min kära farmor, en kändis (alltså en person som jag känner inte en kändis som en offentlig person) och en anonym person, det var bara snälla kommentarer och det var kul att läsa! Jag har inte påbörjat utmaningen ännu utan tänkte spara det till nästa månad (som ju är här om bara några dagar!) eftersom att jag har jullov ungefär halva december så tror jag att jag kommer ha mer tid och ro till att skriva då. Jag kommer som sagt skriva i min dagbok (som ni ser ovan), men är ni med mig ändå?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-24 16:47:45

Det är klart vi kommer vara med dig endå, utan tvekan! :)



Du kommer alltså inte vilja dela med dig av någon dag här i bloggen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela