Det är inte bara ett heller..

i Allmänt,

Nu ska jag stänga ner för dagen. Är riktigt trött, det dunkar fortfarande i skallen och jag känner att en förkylning är på ingående. Suck, har jag inte haft min beskärda del för resten av livet? Jag har ju varit förkyld mer eller mindre hela vintern! Känner inte riktigt att jag har tid för en heller. Behöver all energi jag kan få till att lägga in den sista växeln till att hålla kvar (och förhoppningsvis) höja betygen. Sedan att fixa med klasströjorna, repa inför temakonserten och allt annat som komma skall. Blir alldeles matt av att bara tänka på de.

Dagen har inte bjudit på något speciellt, men imorgon väntar np i matte som för alla andra nior i landet, kickboxning med klassens tjejer samt rep mellan 16-18.. Behöver nog all sömn jag kan få, så go'natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela