Från skolans datasal

i Allmänt,

Sitter som rubriken avslöjar i skolans datasal. Har spanska och pluggar glosor och slutar om några minuter. Senare idag skulle vi egentligen ha fotografering, men det blev inställt pga. sjukdom. Och vilken sjukdom? Jo, magsjuka. Har hört allt för många som åkt på en släng av de, hoppas verkligen att jag inte blir en av dom. Finns det något som "motar bort" magsjuka, ni vet som vitlök mot vampyrer?

Ska fortsätta jobba dom sista minutrarna. Tro när jag kommer få användning av demokratiskt valda, akademiker och fackligt aktiva på spanska?

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-04-02 16:47:43

Jag har hört att man ska svälja tre pepperkorn men jag vet inte om det hjälper:O Jag provade förut en gång när det gick magsjuka och jag fick det inte iaf så kanske;O

Postat av: Bea

Publicerad 2009-04-02 16:55:26

Precis som Johanna sa.. Vitpepparkorn ska tydligen vara bra! (:

Postat av: elin

Publicerad 2009-04-04 15:30:41

Hela vitpepparkulor ska man svälja, man ska ta en liten hög, typ 12 stycken brukar det vara men jag häller bara en liten hög i handen och sväljer ner med vatten :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela