Näst sista april

i Allmänt,

Kan meddela att jag har varit hemma idag också, förkylningen har dock vänt och blivit bättre, men det har inte illamåendet och den ständiga huvudvärken. Behöver jag säga att jag är otroligt less? Jag tror inte de. Dagen har iaf spenderats på soffan, har sovit mer idag vilket har varit väldigt skönt. Nu känner jag mig lite bättre och ska därför ta tag i lite skolarbete. Fick mina bilder till bilduppgiften idag, så jag tror jag börjar i den änden. Monterar fast dom på min bakgrund och sedan blir det so. Missade provet idag så jag ska fortsätta nöta in samhällsekonomin i skallen samt börja skriva på i- och u-lands-uppgiten. Såg till min fasa att den skulle vara inlämnad och klar på måndag v.20, och de är ju inte alls långt dit!

Imorgon är det också en ledig dag. Opration dagsverk som står på schemat, har dock gjort bort mitt arbete redan så jag är hel-ledig, härligt! Imorgon är det ju också sista april. Har inga speciella planer, middag hos mormor och morfar men annars är det lugnt. Är dock inte sugen på att göra något, en kväll med kortspel skulle vara precis lagom. Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela