Slut på lov

i Allmänt,

Så var dagens sysslor bortgjorda. Redan vid tiotiden imorse drog jag igång med min vårstädning, och redan 2 timmar 13 minuter och 43 sekunder senare var jag klar (tiden vet jag eftersom att när jag började körde jag igång min favorit-playlist och när jag var klar var den slut). Helt klart rekord!
Jag har också skrivit klart mina kopplingar till Ett öga rött, eller inte riktigt jag ska bara skriva ner mina inre bilder, sen så. Elektrokemin har jag börjat läsa genom och musikprovet som jag inte visste när det ägde rum behöver jag inte plugga på än eftersom att det var preliminärt om tre lektioner (då första är på onsdag). Fördjupningsuppgiften i bild är snart klar, har 6 bilder klara och ska ha 9. Gud vad skönt de är när allt flyter på! ^^

Så tro vad jag ska hitta på nu? Dinga 62 kanske? Kan ju försöka iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela