Sol, vind och bilbromsar

i Allmänt,

Lite drygt 16 timmar sen sist, har ni saknat mig? Nej, de tror jag inte men jag skriver iaf. Somnade inte förrän runt två inatt och vaknade redan halv nio av att solen sken mig i ansiktet. Trots att jag hade längtat efter en lång, skön sovmorgon så gjorde det inget att jag vaknade så pass tidigt ändå. Solen påverkar verkligen mitt humör. Dock så blåser det en hel del vilket gör att det inte är så jätteskönt att vistas utomhus.

Så, vad har jag gjort idag? Inte speciellt mycket, varit en sväng till Kramfors, fikat hos mormor och morfar samt suttit bakom ratten -för tredje gången! Förra lördagen körde jag sist, och då gick startmomenten toppen och jag fick inte alls många motorstopp. Idag gick det lite sämre, men att fixa mjuka inbromsningar gick däremot riktigt bra. Det är så kul när saker fungerar för en gångs skull :)

Nu väntar ingenting. Ska försöka skriva kopplingar till Ett öga rött, annars är det lugnt. Imorgon hade jag i tanken att vårstäda rummet. Vädra garderoben, hänga ut täcket (kanske byta till "sommar-täcket" dvs bort med det tjocka duntäcket och fram med det tunna) och kuddar, byta gardiner, ja rubbet! Skulle verkligen kännas skönt, får hoppas mitt städhumör håller i sig till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela