Läsning: Funny Valentine

i Allmänt,

Åh, ännu en underbar dag. Gudis vad skönt. Idag -till skillnad från igår när jag satt inne pga. jobb- har jag njutit av solens strålar till fullo (blev dock en seg morgon och jag var inte klädd och klar förrän närmare tolvslaget) och gick idag till Sandslån. Satt/låg på bryggan och läste i några timmar och gick sedan hem igen. Var riktigt sugen på glass när jag satt/låg där, men såklart så prickade jag in enda dagen på veckan då cafét inte var öppet. Är de inte typiskt så säg.  På hemvägen möttes jag av en armé av tussilago i en dikeskant. De måste väl ändå betyda att våren är här?

När jag kom hem strax efter tre-snåret satt jag mig ner i en solstol och fortsatte läsa. Tog också hand om min högerfot som fått sig en skavsår. Ajaj! Det förvånade mig lite, skorna jag promenixade i har jag haft hur länge som hellst, och jag fick inte ens skavsår när dom var språjlans nya, men nu? Ja, de är märkligt.

Håller tummarna för att vädret håller i sig imorgon -hela veckan för den delen- också. Har inget planerat utan tar det som de kommer, skulle dock behöva flöjta och titta på dom läxor som följde med hem i torsdags.
Nu är det tv:n som gäller, Chuck, 2½ men, My name is Earl och Scrubs. Måndagar är en av dom bästa tv-dagarna, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela