14 april

i Allmänt,

Vädret höll i sig även idag -jippie! Har inte gjort annat än suttit i en solstol och lapat sol tillsammans med min bok -har bara några kapitel kvar. Nu på kvällningen kom det dock upp några mörka moln på min annars klarblå himmel:

- ingen kickboxning. Såg fram emot ett jobbigt pass men det blev inställt pga. för få deltagare samt att det var strul med låset in till lokalen så vi inte kom in. Därför blev det träning hemma bestående av gym, pilates övningar och några slag på mits.
- pannknack. Tror inte det blev precis bättre av att träna men de får jag ta. Har en tendens att glömma bort att andas när jag tränar, och då blir det ju mindre syre till hjärnkontoret vilket i sin tur framkallar yrsel, samt spär på huvudvärken.
- internet. Jag blir fullkomligt galen, det funkar i några minuter, sedan lägger det ner och sen kommer igång. Det går några minuter igen och ja, så fortsätter det tills jag inte orkar mer och stänger ner dumburken.

Nu väntar duschen och lite fika. Det är ju tisdag också, vilket betyder House kl. 21:00. Fast jag tycker inte de är lika bra som de var förut. Det ska vara de gamla teamet, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela