Efter tre

i Allmänt,

Så var det helg igen. Är som vanligt efterlängtat och behövligt. Har dock inga läxor hemma (med undantag från spanskan) så det blir ännu en helg utan plugg, härligt! Vet dock inte vad jag ska hitta på, tror att det blir en sävng till farmor imorgon. Kuligt! Och varför? Jo dels för att få träffa henne, men också för att träffa hennes nya kissemiss, en liten Lisa :)

Just för stunden håller jag på med ett förslag till designen på våra klasströjor. Egentligen så har vi redan valt tryck och ska väl egentligen bara beställa och betala, men jag och några/många till är inte nöjd med dom tryck som röstades fram och därför ska vi fixa en ny röstning. Om våra förslag blir nedröstade så ska jag lämna över arbetet till någon annan (våra mentorer utsåg mig till att organiser hela cikusen), eftersom att jag då inte kommer vilja ha någon tröja och det är ändå en hel del saker att hålla koll på och ägna tid åt, som jag sedan inte kommer få ut något från. Kanske är lite egoistiskt, men ja, de tar jag.

Tror jag måste ta mig en macka. Skriver kanske några rader lite senare, annars så hörs vi imorgon.
Ha en trevlig fredag eftermiddag/kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela