Månad nummer 4

i Allmänt,

Så var det en ny månad, med nya saker att se fram mot:

- Det preliminära beskedet om hur det blir med LBS. Kommer jag in eller inte? Ja, det ska jag få reda på denna månad. Jag vet ärligt inte vad jag hoppas, jag vill verkligen gå där, linjen känns helt Cissi, men att lämna alla nära och kära? Ja, ni förstår problematiken, och jag tror jag har snackat om det tidigare.

- Flöjtspelande. Den 6:e april väntar Babels och sedan ska jag fylla veckorna med rep inför temakonserten. Älskar den här tiden, att få spela tills läpparna inte orkar längre och bara känna att fingrarna tar dom rätta greppen utan att man behöver tänka speciellt mycket över det. Är jättesvårt att förklara känslan, men jag älskar den. Två låtar som ska spelas på årets upplaga av temakonsert är Canon rock och Moondance.

- Övningskörning. Redan nu på lördag ska jag sätta mig bakom ratten för första gången, och så smått börja köra. Är väldigt nervös över det, men jag ska ta små steg, och tillslut ska jag nog våga mig ut på vägarna.

- Smältande snö, sol och tussilago. Humöret går i höjden och allt känns toppen.

Ja, de är en härlig månad som ligger framför oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela